سفارش تبلیغ
صبا ویژن


دید چو بیرون رود فرشته در آید.

امام آمد
دیدی که دوام شب بسی کوتاه است ؟            دیدی که سحر از پی شب در راه آست ؟

 

  آرام بود نه هر نوع آرامشی .انگار نیرویی عمیق وقدرتمند در وجودش رخنه کرده بود ، از نوع اعتماد ، از نوع ایمان مطلق ، وحال می آمد تا این آرامش واین ایمان را بر سیطره اسن سرزمن پهناور بگستراند .

  15 سال انتظار به سر آمده بود وسر انجام در بامداد تاریخ ایران ودر میان خیل عظیم مشتاقان ، همانگونه که با طریقش در قلب ملت ایران جای گرفته بود ، این بار وجودش را در آغوش گرم ملیونها چشم نمناک از باران شوق ، جای داد.

 آری این خاک مهر آباد نبود که پرواز انقلاب را در آغوش کشید. این قلب تپنده میلیونها آزاده بود که شمارش لحظات انتظارشان به پایان نزدیک می شد .

 


 امام آمد .آری امام امد وآزادی آورد وآزادی را از اسارت نجات داد ،امامآمد وخزانمان بهار شد ، جانمان گرم ، دیده مان باز ، مشتمان بسته ، گاممان پویا گشت وشبمان روز شد .

 دنیا به چشم خویش شاهد بود که در برابر تهیدیها ، زندان ها و فشارهای بی حد ، این قوه صبر ومقاومت است که به ثمر خواهد نشست واساس ظلم وجور را بر خواهد چید .

 دیگر سرپوش گذاشتن بر واقعیت پیروزی حق بر باطل غیر ممکن می نمود تمامی خبر گزاریها ی بزرگ دنیا این ورود قدرتمندانه واین بزرگترین استقبال تاریخ را اعلام نمودند ، تا اسوه ای باشد برای تمامی آزادگان تاریخ ومهر تاییدی بر مرگ

 حکومتی دست نشانده که تمام هم وغمش رضایت خونخواران ومستبدان غرب بود ونسل در نسل با دیرینه ای 2500ساله ، تمدن ایران وایرانی را تقدیم چکمه های استکبار نمود

 آری در قلب زمستان صدای پای بهار آمد ودست های بر افراشته پیر انقلاب که به نشانه ارادت در برابر اشتیاق پیر وجوان ، به حرکت در می آمد ، گرمایی بود آتشین که بر پهنه پیکره سرد وبی جان ملت دامن گستراند وجانی دوباره        بخشید       

  وملتی که جانی دوباره گرفت ،یعنی فوران موج ها ، امیدی دوباره ف خونی تازه در رگهای ایران وحرکتی وصف ناشدنی ، یعنی حرکت به سوی ساحل اسلام ودر سایه قرآن وعترت ، مفهومی دوباره و تعریفی آشکار از اسلام ناب .

 این فرزند پاک از سلاله زهرای اطهر (س) ، رسالتی بس عظیم تر از آن داشت که کوته فکران تصورش را داشتند .او بود که پرده های غفلت را درید وکابوس ترس ووحشت را از میان برداشت و جسارتی حق طلبانه به مردم بخشید .

  دیگر مجالی برای قدرت طلبی وعیش ونوش باقی نمانده بود ، باید طرفدار حق می بودی وتشنه عدالت ، با امواج می خروشیدی وطومار ظلم را درهم می پیچیدی .

  حقا که اتحاد زیباست . همبستگی شیرین است وتحقق رویا ها دلنشین است .انهم به رهبری انسانی والا ونیک که پیرو مکتب انبیاست .


  اکنون ملت شاهد میوه اتحادی است که هر گز انرا نشکست وبرای استمرارش خونها داد وزجرها کشید وپس از 30 سال ، ما مانده ایم ومیراث ارزشمند آن پیر فرزانه که کتابی بود بی پایان ، که هر چه در میان اوراقش تفحص می کنی      بیشتر به عمق ایمانش ووجودش پی خواهی برد .

واکنون وظیفه ای بس دشوار بر

 

 



کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه: