سفارش تبلیغ
صبا ویژن


پیش به سوی جمهوری اسلامی خاور میانه
  
 

 

مراکز استکبارى جهانى درمقابله‌ى با حرکت اسلامى که نماد واقعى‌اش جمهورى اسلامى است، "دارند آخرین تلاشهاى خودشان را میکنند

خاور میانه  این روزها شاهد تحولات بسیار زیاد و عجیبی است.شاید بتوان گفت به نحوی عادت کرده است که در این فصل از سال شاهد تحولات عدیده و انقلاب های مختلفی باشد.32 سال پیش انقلابی در آن به پیروزی رسید که رهبرش فرمان صدور آن را به سایر نقاط دنیا صادر نمود.رهبری که آن روز ها فرمان داد تا مردم تمام دنیا از این انقلاب درس بگیرند و علیه ظلم و حکومت های ظالم خود قیام کنند. رهبری که  در سخنان متعددی از کشور مصر نام برده و از مردم انقلابی این کشور بویژه عاملان هلاکت “انور سادات” کودتاچی وابسته این کشور، تمجید کرده اند.در بخشی از سخنان ایشان درباره انقلاب آینده مردم مصر آمده است: «من امیدوارم که ملت هاى دیگر هم توجه بکنند و اقتدا بکنند به این ملت ایران. ملت مصر اعتنا نکند به این حکومت جائرى که اعلام مى‏کند که ما هرکس اسم از اسلام ببرد سرکوب مى‏کنیم. بدانند که اسلام در مصر در خطر است و واجب است بر زن و مرد مصرى که قیام کنند و این حکومت فاسد را، که از اول اعلام جنگ با اسلام داده است، سرکوب کنند.»
صحیفه امام جلد ‏??، صفحه ???

این روزها مه مصادف است با سالروز بازگشت امام به ایران و سالگرد پیروزی انقلاب شاهد عملی شدن فرمان آن پیر طریقت هستیم و چهزیبا این آیه قرآن تفسیر شده است که:

جاء الحق و ذهق الباطل ان الباطل کان ذهوقا

 

خود سوزی رییس جمهور یمن

 



کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه: