سفارش تبلیغ
صبا ویژن


یادواره شهدا محله مسجدحاج معین اهر و منطقه ارسباران
در این یادواره که روزچهارشنبه در محل مسجد حاج معین شهر اهر برگزار شد، فرمانده سپاه ناحیه اهر ،عزت ،اقتدار و امنیت نظام اسلامی را مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس توصیف کرد.
سرهنگ "اسمعلی محمدی" برزنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تاکید کرد و اضافه نمود: به برکت خون شهدا و ایثار و از جان گذشتگی ایثارگران انقلاب اسلامی است که امروز نظام اسلامی ما در جهان سربلند است.
وی برگزاری یادواره های شهدا را نیز توفیقی در راستای ترویج فرهنگ ایثار در جامعه عنوان کرد و افزود: باید با ارائه ساز و کار های مناسب در انتقال این فرهنگ به نسل سوم انقلاب و نسل های بعد از جنگ تحمیلی تلاش گردد. محمدی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر سلاح ایمان و تقوا و قرآن ازاهداف و آرمان های انقلاب و کیان اسلامی با ایثار جان خود دفاع کردند، افزود: باید با تعمیق و گسترش فرهنگ بسیجی در همه ابعاد، فرهنگ و تفکر بسیجی را به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل نمائیم.
فرمانده سپاه ناحیه اهر پیام خون شهدا را تبعیت از فرامین آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری توصیف کرد.
به گفته وی، بزرگترین وظیفه و تکلیف دینی آحاد جامعه در این برهه حضور پر شور و حماسی در انتخابات 22 خرداد و انتخاب اصلح است که باید با هوشیاری و حضورحداکثری مردم با الگو قراردادن فرامین مقام معظم رهبری به فردی که به آرمانهای امام ،انقلاب وولایت پایبندبوده ودرد دین و مردم داشته باشد رای دهیم.
گفتنی است این یادواره به یاد یک هزار و 200 شهید منطقه ارسباران وشهدای محله حاج معین اهر در مسجدحاج معین این شهر باشرکت بیش از500 نفرازبسیجیان و اعضای خانواده شاهد برگزار شد./

کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه: