سفارش تبلیغ
صبا ویژن


بمناسبت 8 آبانماه سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده و روز بسیج

 

    رهبر امام

    یادمان شهید محمد حسین فهمیده

    هست فهمیده آن گل لاله                     آن گل سرخ سیزده ســاله 

    هست فهمیده آن گل پر پر                    آن که فرموده امام ما رهبر

                                               

                            شهید محمد حسین فهمیده

شهید محمد حسین فهمیده نوجوان سیزده ساله ای که حدود 38 روز پس از آغاز تجاوز دشمنان جمهوری اسلامی در داخل خاک خودمان داوطلبانه و عاشقانه در خون غلطید ، بزرگترین سند مظلومیت جمهوری اسلامی و تجاوز دشمنان اسلام می باشد سوال این است :

مگر نه اینکه حسین فهمیده در داخل خاک ما به شهادت رسید ؟! پس تجاوز محرض است ، مگر نه اینکه او سیزده سال بیشتر نداشت ؟! و این هم دال بر آن است که ما به هیچ وجه آمادگی برای دفاع هم نداشتیم چه رسد به شروع جنگ ، اگر ما لشگر و نظامی داشتیم چه دلیلی داشت که محمد حسین فهمید? سیزده ساله متولد قم ساکن کرج  از آنجا بکوبد و به خرمشهر برود و در کوت شیخ نزدیک راه آهن خرمشهر شهید شود ، شهید بهنام محمدی چهارده ساله نیز گواهی دیگر بر این مدعاست . ما حتی تا آخرین روزهای جنگ هم آمادگی لازم را نداشتیم و شهیدان ، پهلوان سعید طوقانی پانزده ساله و شـهید سید علیرضا جوزی چهارده ساله و بیش از 500 شهید زیر پانزده سال دیگر دفاع مقدس گواه بر این حقیقت است که ما نه با کسی جنگ نظامی داشتیم و نه حتی توان آنرا . 

  شهید پهلوان - سعید طوقانی    شهید بهنام محمدی

دشمن نیز به خیال باطل خود می خواست از همین فرصت استفاده کند و جمهوری اسلامی را در هم بکوبد و البته به یاری خداوند متعال هیچ غلطی نتوانست بکند و امروز خط مقدم جمهوری اسلامی با دشمنان اسلام به لبنان هم رسیده است . و اینک مزار فهمیده و فهمیده ها زیارتگاه استشهادیون جهان شده است . حضرت امام خمینی (ره) در مورد حسین فهمیده فرموده اند :

   

 

رهبر ما آن طفل سیزده ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صد ها قلم و زبان بالاتر است با نارنجک زیر تانک دشمن رفت و آنرا منهدم و خود نیز شربت شهادت نوشید .

مقام معظم رهبری نیز دهها جمله در مورد شهید حسین فهمیده فرموده است از جمله اینکه :

شهید فهمیده سیزده ساله بود اما با رشد و با شعور با اراده و مصمم کشور و امام خود را شناخت ، اهمیت وجود خود را هم شناخت و این سرمایه را تقدیم عزت کشور کرد .

اما جا دارد از بسیاری مسئولین جمهوری اسلامی سوال شود آیا می دانید مزار شهید محمد حسین فهمیده کجاست و اگر می دانید چند بار سر مزار او رفته اید؟ این در حالیست که لبنانی ها بیش از شما سر مزار وی رفته اند و او را الگوی استشهادیون می دانند . سوال دیگر اینکه در سال 75 یعنی 16 سال پس از حماس? شهید محمد حسین فهمیده تازه به این فکر افتادند که بزرگراه تهران کرج را به نام شهید کنند و اگر چه بنیاد شهید تابلویی را هم بنام آن شهید در ابتدا و انتهای بزرگراه نصب کرد ، اما هنوز آقایان مسئول ؟؟؟! ضرورتی برای نامگذاری رسمی این بزرگترین معبر تهران برای بزرگترین شهید ( رهبر ما آن طفل سیزده ساله ایست که . . . ) نمی بینند.

( مصاحب? 7 / 8 / 75 روزنامه سلام ) و دیگر اینکه کــُلنگ یادمان مزار شهید هم اگر چه در آن روزهای کــُلنگی !!! زده شد اما هنوز خبری از بازسازی مزار آن شهید آنطور که شایسته شهداست نمیباشد انشالله خداوند ما را از خواب غفلت بیدار کند .

                                      

مزار شهید محمد حسین فهمیده

 

ضمنا با توجه به سند زیر یعنی روزنامه کیهان که به تاریخ 8 / 8 / 59  خبر شهادت شهید محمد حسین فهمیده و 24 تن دیگر را ( که در آن روز به تهران انتقال یافته ) چاپ نموده است مشخص میشود که شهادت حسین فهمیده حداقل دو روز زودتر اتفاق افتاده است و حداکثر آن هم معلوم نیست . 

قسمتی از وصیت نامه شهید داود فهمیده :

  

شهید داود فهمیده

           

 

مادر عزیزم دوست دارم بچه ها را مثل حسین پاک تربیت کنی که در راه خدا قدم بگذارند ، پدر عزیزم بچه ها را باز تکرار میکنم بچه ها را پاک تربیت کنید .

تربت پاک شهید محمد حسین فهمیده در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) قطعه 24 ردیف44 شماره 11

 

 

تربت پاک شهید داود فهــــمیـــده در گلزار شــــــــهدای بهشت زهرا (س) قطعه 24 ردیف 31 شماره 13

تربت پاک دو پهلوان شهید طوقانی ها در باشگاه شهیدان طوقانی در کاشان می باشد.



کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه: