سفارش تبلیغ
صبا ویژن


نقش بسیج در مقابله با جنگ نرم

نقش بسیج در مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی بسیار حیاتی است، بسیج می تواند:

1.   در تبیین ابعاد مختلف این جنگ نرم برای نخبگان و توده های جامعه نقش فعالی را ایفا نماید چه در سطح دانشگاه و چه در سطح توده مردم.

2.   بسیج می تواند ابعاد مختلف این تهدید و جنگ رابا اشراف کامل اطلاعاتی رصدو اقدامات پیشگیرانه ای را بر روی نوع تهدید و زمان وقوع آن تعبیر نماید.

3.   بسیج با همکاری هنرمندان متعهد می تواندبا استفاده از ابزارهای هنری همچون بازی های رایانه ای انیمیشن،فیلم سازی و ادبیات به مقابله با این جنگ به پا خیزد.

4.   از آنجاکه در جنگ نرم رسانه مهمترین ابزار جنگی است بنابراین بسیج با همکاری کارشناسان رسانه ای می تواندبه مبارزه با این جنگ نرم اقدام نماید.

5.   از آنجا که هدف نهایی دشمن در جنگ نرم استحاله فکری و فرهنگی و اعتقادی نخبگان و مردم است.بنابراین هدف مبارزه در این جنگ نیز باید منجر به جلوگیری از این استحاله فکری و فرهنگی و اعتقادی گشته و با برنامه ریزی منسجم در بسیج این جایگاه اعتقادی افزایش یابد.

6.   بصیرت دهی برای مقابله با این جنگ نرم به اقشار مختلف جامعه نیز یکی از راهکارهای مبارزه با جنگ نرم در بسیج است که الحمد الله در این راه موفقیت های چشمگیری را نیز داشته است.

7.   یکی از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ نرم ایجاد فاصله بین رهبران انقلاب با مردم است. بسیج با تبیین به موقع فرمایشات رهبری معظم انقلاب می تواند برای مقابله با این توطیه وارد عمل شود،چرا که تنها راه حل شکست بن بست ها ،توجه به فرمایشات ولایت فقیه عامل وحدت بخش جامعه اسلامی است.

 



کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه: