سفارش تبلیغ
صبا ویژن


یادواره شهدای روستای وجنی

shahid ghabnar amani

به گزارش« اهروصال »این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و خیرمقدم گویی سرهنگ سید تقی طه فرمانده سپاه ناحیه اهر آغاز شد.
آیت اله جواد حاجی زاده امام جمعه شهرستان اهر دومین سخنران این مراسم بود وی ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) به اهمیت برگزاری یادواره های شهداء پرداخت و این گونه برنامه ها را گامی در جهت مبارزه با طرحهای تهاجم فرهنگی دشمنان برای تضعیف نظام اسلامی دانست.
سخنران بعدی این همایش سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان و یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس می باشد وی از همرزمان شهیدان باکری و دیگر فرماندهان بوده است که در سینه خود پراز خاطرات تلخ و شیرین شنیدنی است, سخنرانی وی مورد توجه عزاداران و بسیجیان حاضر در این مراسم قرار گرفت.
نوعی اقدم با بیان اینکه در زمان آغاز جنگ حتی برای جابه‌جایی گلوله‌های آرپی جی حتی کیف حمل آن را نداشتیم از کیسه استفاده می‌کردیم ادامه داد: در آن زمان امام (ره) ما را به سلاح خداوند مجهز کرده بود و وارد میدان شدیم و با اتکا به خداوند توانستیم در جنگ به پیروزی برسیم.
نوعی اقدم با اشاره به نقش ولایت فقیه افزود: تا زمانی که خرمشهر آزاد نشده بود تمام تئوریسین‌های دنیا معتقد بودند که عراق پیروز میدان خواهد شد چون تمام دنیا از آنان پشتیبانی می کرد. و آمریکا برای ایجاد صلح شرایطی را از جمله حذف ولایت فقیه و نابودی سپاه و بسیج را از جمهوری اسلامی خواستار بود چون تنها فردی که توانست جلوی استکبار بایستد امام (ره) بود.
وی تصریح کرد: تا زمانی که کشوری رهبر نداشته باشد به هیچ وجه پیروز نخواهد شد.
سردار نوعی اقدم، برادر شهید سلیم و سلمان نوعی اقدم در ادامه به بیان خاطراتی از شهادت دو برادرش که دانشجوی رشته پزشکی بودند پرداخت.
فرمانده ارشد سابق سپاه جنوب کشور دستان دو تن از پدران شهداء روستای وجنی را بوسید و به مقام شهداء والامقام این منطقه ادای احترام کرد.
مداحی توسط کربلایی محمد میرزایی و احسان اباعبدالله الحسین پایان بخش این مراسم معنوی بود.



کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه: