سفارش تبلیغ
صبا ویژن


شرط شفاعت شهدا
در ایام دفاع مقدس ، تنظیم شفاعتنامه کاری مرسوم بود. آن چه می بینید تصویر یکی از این شفاعتنامه هاست که پیش از عملیات کربلای 8 و بین بچه های گردان علی اکبر(علیه السلام) بسته شده است. بسیجیان گردان علی اکبر(علیه السلام) از اهالی شهرستان خوی بودند. مهمتر و زیباتر از متن این قولنامه ، شرط آن است که نشانه ای از بصیرت و پاکدلی بسیجیان لشکر عاشوراست. این شرط در حاشیه متن اصلی نوشته شده است.

 

متن شفاعتنامه به این شرح است:

 بسم رب الشهداء و الصدیقین

با نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با عرض سلام بیکران به حضور آقا امام زمان (عج) . بدینوسیله با عنایات خاص حضرت باریتعالی توفیق حاصل شد که در عملیات........جمعاً شرکتی داشته باشیم و در خدمت آقا امام زمان و فرماندهی ایشان به نبرد و ستیز با کفار بپردازیم ولی از آن جایی که طبعاً شهدایی هم در این عملیات باید و شاید شهید بشوند که شهید خواهند شد لذا خواستیم تا با امضا کردن این ورق پاره به همدیگر قول شفاعت داده و در روز قیامت در محضر شهدا روسفید و سرافراز باشیم، انشاءالله همه باهم دست دعا برداشته و بر عمر شریف امام امت دعا کنیم.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

توجه: البته با یک شرط و آن اینکه: هر برادر که باقی می ماند باید راه برادرش را ادامه دهد و شفاعت باعث نشود که در اطاعات و عبادات سستی و تنبلی به خرج داده شود.

 




کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه:


قدس و خطرهای یهودی سازی آن

 

 

  رسانه های "اسرائیل" طی چند هفته گذشته طرحهای تل آویو برای تکمیل پروژه قدس بزرگ را در کانون توجهات خود قرار داده اند. هدف از این پروژه پیوند شهرک‌های یهودی نشین کرانه باختری؛ به ویژه شهرک صهیونیستی معالیه ادومیم ـ بزرگترین شهرک صهیونیستی ـ به قدس شرقی است. آریل شارون نخست وزیر سابق "اسرائیل" که دچار مرگ مغزی شده نخستین کسی است که طرح قدس بزرگ را مطرح کرد. وی این اقدام را در سال 1997 و در دوره نخست وزیری بنیامین نتانیاهو انجام داد. شارون در آن مقطع وزیر امور زیربنایی بود. هدف از این طرح انتقال یک میلیون یهودی مهاجر به فلسطین اشغالی‌ و اسکان آنان در شرق قدس و اطرافش جهت تثبیت اکثریت جمعیت یهودیان در شهر بیت المقدس به منظور ممانعت از تحقق آرمان فلسطینیان در قرار دادن قدس شرقی به عنوان پایتخت دولت مورد نظرشان است. 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه:


یادمان باشه به یادشان باشیم

اگر اینسان حکیم اولسا ، اسیر روزگار اولماز
بو بئش گون عمره خاطیر ، نفس شومه دستیار اولماز
سلیمانلار گئدیبلر دست خالی قبره دونیادان
نقدیر اولسا اینسانین جلالی ، پایدار اولماز
شکوه و فر جاویدان ، فقط مخصوص سبحان دیر
اجل حکمی گلنده ، هئچ کسه راه فرار اولماز
بو سؤزلر منتسب دیر مکتب شاه ولایتدن
بویوردو ثروت و مکنت دلیل افتخار اولماز
بشرده اولسا حریت ، اؤزون دونیایه سیندیرماز
شرافتمند اولان اینسان ، قالار آج روشوه خوار اولماز
اگر اینسان بیر آز فیکر ائیله سئیدی متن قرآنه
بیلردی هئچ حقیقت پیشه اینسان ظلم کار اولماز
بلای فقر و نکبت دن قاچیرلار قیزلار ائولردن
مساوات اولسا، عدل اولسا ، بو قدری انتحار اولماز
بو بیر امر مسلم دیر ، درآمدلر حلال اولسا
بو قدری کوچه و بازارده بی بند و بار اولماز
گلین آی باشرافتلر ، چکیب تخت دن سالاخ فقری
برابر اولسا اینسانلار ، شرافت داغدار اولماز
گئدیرسن مکه یه هر ایل ، دئییرسن عاشقم حجه ؟
ولی مین حجه گئتسن ، هئچ بیرینده اعتبار اولماز
تبرا ائیله شیطاندان ، سورا گئت حجه ای حاجی
وگرنه مکه ده شیطانه ، شیطان سنگسار اولماز
اگر مین ایل اوروج توتسان ، همان قرآنه آند اولسون
اگر آج یاتسا بیر اینسان ، رضا پروردگار اولماز



کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه:


« بسیج شاهکار مدیریتی امام »

شاید برای مشخص شدن منظورم از تیتر این یادداشت باید ابتدا به جمله رهبر انقلاب اشاره کنم، ایشان فرمودند که: "اگر بگوییم قوام انقلاب به بسیج است، حرف گزافی نگفته ایم"

 

موضوع کامل روشن است، اگر به مسیر انقلاب  از سال 57 نگاه کنید، وقتی امام چند هفته بعد از تسخیر لانه جاسوس دستور تشکیل بسیج مستضعفان را دادن تا بحال چندین و چند بار بسیج با حضور همه جانبه خود در صحنه های مختلف سبب دفع مشکلات و فتنه های کوچک و بزرگ دشمن شده است، این امر از سالهای دفاع مقدس به عنوان جنگ سخت تا بحال به عنوان میدان جنگ نرم ادامه داشته است

 

مشکی که نظامهای دیگر برای اداره خود دارند استفاده از ارتش است، ارتش در هر نظامی به موقعیتی خاص تعلق دارد پس نمی تواند در تمامی صحنه ها حضور یابد، دفاع حزبی هم به صورتی در جهت برآوردن خواسته های حزبی است، پس نیاز به حمایتی غیر دولتی و ارتشی و حزبی برای دوام یک نظام است که آن حمایت مردمی است.

 

نگاه کنید، بعضی از تاریخ شناسان می گویند انقلاب فرزندان خود را می بلعد یا بحث چرخش انقلاب را مطرح می کنند، اما چرا ما دچار چرخش نشدیم، چرا با تمامی مشکلات که هست در سرتاسر کشور هنوز هم ایستاده ایم و شعار نه شرقی و نه غربی را سر می دهیم

 

علت ساده است شاهکار مدیریتی امام

 

شاهکاری که در تاریخ با این انسجام سابقه نداشته و ندارد، گروهی با سلایق مختلف، گاها کیش های متفاوت بر حول یک محور بسیج شوند

 

حال سوال اینجاست، چرا بسیج مستضعفان، چرا بسیج شیعیان یا بسیج مردم ایران نه؟

 

برای پاسخ به این سوال باید دانست علت تشکیل این نهاد چیست، یا این نهاد یا گروه قصد ایران دارد یا قصد خلاصه شدن در یک مکان خاص یا نه قصدی بزرگ تر

 

پاسخ را باید با رجوع به نظارت امام و رهبر دید، وقتی این دو فرمانده توانا هدف را مستضعفان عالم اعلام می کنند و وقتی ما در قانون اساسی مان حمایت از مظلومین و مستضعفان را اعلام می کنیم دیگر بحث کشور نیست، بحث مقابله با استبداد و استکبار در تمام دنیا است، بحث زمینه سازی ظهور منجی است

 

آیا  این شاهکار نیست که گروهی را تشکیل بدهیم که در تاریخ بی سابقه بوده و سبب حفظ انقلاب و آینده جهان شود

 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه:


چرا رهبر معظم انقلاب همچنان از فتنه می گویند؟

 
 

گاه از یوم الله 9 دی می گویند و گاه از براندازی که هدف فتنه گران بود. گاه کسانی را که باید، تشبیه به میکروب سیاسی می کنند و گاه تحلیل نو از فتنه ارائه می دهند. گاه تجلیل می کنند از هوشیاری ملت. با این حساب چرا "آقا " همچنان از فتنه می گویند.

 


 
 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه:


9دی امسال....

1389109www.takhribchimajazi.ir.jpg

 

منم برای انجام وظیفه رفته بودم مثل همه ی شما....

 بقیه تصاویر در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه:


آی خاکی ها...

بسم رب الزهراء(س) و الشهداء و الصدیقین

آی خاکی ها...

ندیدم آینه‌ای چون لباس‌خاکی‌ها 
همان قبیله که بودند غرقِ ‌پاکی‌ها
 
به عشق زنده شدن، «عند ربِّهم» بودن 
شده ست حاصل آن‌ها ز سینه چاکی‌ها
 
دلیل غربتشان، اهلِ خاک بودنِ ماست 
نه بی ‌مزار‌ شدن‌ها، نه بی پلاکی‌ها
 
به آسمان که رسیدند رو به ما گفتند: 
"زمین چقدر حقیر است، آی خاکی‌ها!"

"زمین چقدر حقیر است، آی خاکی‌ها!"



کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه:


تجمع "لبیک یا خامنه ای" در مرز ترکیه

 



 



گردان‌های دانشجویی "لبیک یا خامنه‌ای" در مرز ترکیه تجمع کرده و خواستار هماهنگی همه ملت‌های اسلامی در راستای کمک‌رسانی به مردم غزه شدند.

 


به گزارش شیعه آنلاین به نقل از فارس، گردان‌های دانشجویی "لبیک یا خامنه‌ای" از دانشگاه ارومیه، ظهر امروز شنبه در منطقه "سرو" مرز ترکیه تجمع کرده و خواستار هماهنگی همه ملت‌های اسلامی در راستای کمک‌رسانی به مردم غزه شدند.دانشجویان حاضر در این تجمع که هدف خود را رساندن پیام حمایت از مردم مظلوم غزه به تمامی ملت‌های مسلمان بویژه مردم مسلمان ترکیه عنوان می‌کردند با سردادن شعارهای "ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده"، "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست"، "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد" و "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست"، آمادگی خود را برای یاری مردم غزه اعلام کردند.تجمع کنندگان همچنین با سردادن شعارهای "شیوخ آمریکایی خجالت خجالت"، "مرگ بر حسنی نامبارک" و... از سکوت کشورهای عربی نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه به شدت انتقاد کرده و پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را در مرز ترکیه به آتش کشیدند.این تجمع از ساعت 10:30 صبح تا 13 برگزار شد.



کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه:


نیروی هوائی

 ماجرای یکی از متهورانه ترین ضربات ایران به صدام در جنگ 8 ساله

در روزگاری که آتش جنگ بین ایران و عراق شعله می کشید ، و هر یک از طرفین مخاصمه سعی داشتند با ارائه طرحی جدید  ، طرف مقابل را فلج نمایند ، نیروی هوائی ایران با ارائه متهورانه ترین نقشه نبرد هوائی ، که اکثر کارشناسان خودی ، ریسک پذیری آن را بسیار بالا می دانستند ، اقدام به حمله ای نمود که نه تنها صدام ، بلکه هیچ یک از کارشناسان جهان هرگز انجام این ضربه مهلک را پیش بینی نمی کردند . صدام  همراه با فرماندهان و مشاوران ارشد خود در عراق ، با خیالی آسوده اکثر هواپیما های جنگده و تجهیزات فوق مدرن نظامی خود را به دور ترین نقطه در غرب عراق منتقل کردند. جایی که به خاطر عدم کفاف سوخت جنگنده های ایرانی برای حمله به این منطقه  ، یکی از امن ترین مناطق محسوب می شد . و هرگزتصور نمی کرند روزی از همین نقطه ، مهلک ترین ضربه را بخورند .

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه:


شعری از استاد شهریار در رسای محرم و امام حسین (ع)

محرم دیر ، خانیم زینب عزاسی  

بیزی  سسلر  حسینین   کربلاسی

یولی  باغلی  قالیب  دشمن الینده

داها زوارینین یوق سس- صداسی

( بوگون کرب بلا ویران اولوب دیر )

(حسین أوز قانینا غلطان اولوب دیر )

 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه:


<      1   2   3   4      >