سفارش تبلیغ
صبا ویژن


من مسلمانم!پس غیرت دارم

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز      

 

 

آیا می دانید:

 

با خرید کالاهای شرکتهای صهیونیستی در جنایات آنها سهیم می شویم!!!

 

من نسکافه نمی خورم!من حتی یک ریال هم نمی دهم که بند پوتین سربازهای اسرائیلی بشود یا گلوله ای باشد که قلب کودکان مسلمان فلسطینی را پاره کند.

 

من پول گلوله دشمن خود را نمی دهم.

 

من در کشتار مسلمانان فلسطینی سهیم نمی شوم.من مسلمانم!

 

 

 

 قطعا یهودیان  و مشرکان را در دشمنی با مومنان، از همه مردم سخت تر خواهی یافت.(سوره مائده آیه 82)

 

و یهود و نصارا هرگز از تو راضی نخواهند شد،مگر آنکه از آیین آنها پیروی کنی.(سوره بقره آیه 120)

 

 

 

 

 


         

 

 

                            لطفا کمی صبر کنید.

 

  he62vp98rjkp81j1uuxe.jpg



کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه: