سفارش تبلیغ
صبا ویژن


وصیت نامه غواص شهید، قنبر امانی وجنی

همه چیز درباره غواص اهری, شهید قنبر امانیوصیت نامه شهید بزرگوار قنبر امانی

 بسمه تعالی

 ای کسانیکه ایمان آوردید جهت چیست که چون امر شود که برای جهاد در راه دین خدا خارج شوید چون بار گران به خاک زمین سخت دل بسته اید آیا راضی به زندگانی دنیا عوض حیات ابدی آخرت شدید در صورتی که متاع در پیش عالم آخرت بسیار اندک و ناچیز است. خدایا شکر می کنم که به بنده حقیرو ذلیل توفیق دادی در این امتحان که بندگانت را به امتحان می کشی شرکت کنم و تو را قسم می دهم به احترام خون این شهداء که تا به حال تو را نشناختیم تو خودت را بما بشناسان خدایا از تو می خواهم که بما صبر عطا کنی تا در برابر مشکلات و موانع و در سختیها جنگ کردن مقاوم باشیم خدایا از تو می خواهیم که بما توفیق قدرت و نیرو بده تا در میدان جنگ پایمان نلرزد و تا آخرین قطره خونی که در بدنمان وجود دارد در راه رضای تو با دشمنان دین وقرآن مقابله کنیم .

خدایا تو میدانی که هیچ کدام از امام حسین ( ع) والاتر نیستیم و هیچ راه بهانه ای بر ما نیست خدایا بنده هم در این راه مقدس که حتی سرور شهیدان امام حسین ( ع) با خانواده عزیزش همگی به شهات رسیدند باید از پدر و مادر و برا در جدا شوم و در این راه مقدس به شهادت برسم .

خدایا بنده غیر از تو امید دیگری ندارم

خدایا تو خودت ما را ببخش و بیامرز:

و اما شما ای ملت همیشه در صحنه, بنده حقیر کوچکتر از آن هستم که به شما پیامی بدهم این تنها پیام بنده است بلکه پیام تمام شهدا است که همه شان گفتند و به سوی معبو دشان پر کشیدند .

 ای برادران و سایر کسانیکه در مسجد و در مجلس امام حسین ( ع) هستید و به یا لیتنا گوش میدهید اگر می خواهید معنی و مفهوم یا لیتنا را بفهمید بیائید به جبهه که در آنجا امام حسین ( ع) را خواهید شناخت و شعار میدادند ولی زمانیکه جنگ شدت گرفت اکثرا کسانی شدند که از پشت به انقلاب اسلامی ضربه زدند ای کسانیکه به یا لیتنا گوش میدهید شما هم مثل آنها نباشید و امام عزیز را تنها نگذارید تا مبادا امام زمان از ما ناراحت باشد و کربلا رفتن، حسین وار جنگ کردن میخواهید.

 و اما شما ای برادران و مادر و خواهران: آفتاب زندگی زود غروب میکند. چه بهتر که در این مدت کم راه انسان, خدائی باشد و خدا راه خوب را به او نشان بدهد و خداوند به من توفیق داد که در راه امام که همان راه خداست جان بازم و اگر شما مرا به کربلا روانه کرده اید که در راه امام حسین ( ع) و شهداء جان بازم پس دیگر ناراحتی و بی تابی چرا؟

 ما درجان: هر مالی خمسی دارد و باید خمس آنرا داد و من فکر میکنم بهترین ثروت تو فرزندانت هستند پس اگر در راه خدا شهید شدم خمس فرزندانت حساب کن و وقتی خبر شهادتم را شنیدید دعا کنید تا خدا مرا از شهدا جدا نکند و قرب انی شما را قبول کند و اصلا اظهار ناراحتی نکنید تا دشمنان و منافقان بی خبر از اسلام شاد شوند و از شما برادران میخواهم امام را دعا کنید و از ته دل مقلد امام باشید که خط اصیل مکتب تعالی بخش اسلام است و تا نثار جان از امام و روحانیت مبارزدست نکشید .

 در آخر سخنی چند به برادران پاسدار و فرماندهان عزیز انقلاب اسلامی دارم: برادران پاسدارو فرماندهان عزیز اسلام به موقعیت خویش آگاه باشید و از نعمت پاسداری و فرماندهی بهره مند باشید باید بکوشید که از عهده این امتحان الهی سرافراز و خود ساخته بیرون آئید .

 مبادا که پاسدا ری و فرمانده بودن شما را بفریبد و به هلاکت اندازد پاسداری را وسیله تقرب به خدای تعالی و کسب فضائل کنید پاسداری و فرماندهی را با فروتنی و مهربانی وگذشت وایثار و امانت و صدق و صفا رحمت و محبت بیامیزید تا این بار سنگین و امانت الهی را به سر منزل مقصود برسانید و توشه راه آخرت را از همین جا با خود بردارید و در آخراز همه شما عزیزان می خواهم بنده حقیر را حلال کنید واز تمامی دوستان و آشنایان برایم حلیت بطلبید .

 ( و السلام علیکم و رحمه الله وبرکاته)

 خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار .

 12/9/65 آذر ماه چهارشنبه ساعت 12 ظهر “



کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه: