سفارش تبلیغ
صبا ویژن


هک ایمیل معاون نخست وزیر اسرائیل
حساب کاربری ایمیل، صفحات فیس‌بوک، توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی معاون نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هک شد و اطلاعات و اسناد مربوط به آن در چند روز آینده فاش می‌شود.
شبکه «راشاتودی» نوشت: حساب‌های کاربری ایمیل و شبکه‌های اجتماعی «فیس‌بوک»، «توییتر»، « LinkedIn» و «یوتیوب»، «سیلوان شالوم» معاون نخست‌وزیر اسرائیل هک شد و به جای آن آپدیت‌های مطالب طرفداران فلسطین قرار گرفت.

شرکت « ZcompanyHackingCrew» که مسئولیت جدیدترین حمله سایبری به اسرائیل را برعهده گرفته بود، اعلام کرد که ایمیل‌ها، اسناد و شماره‌های تماس شالوم را هک کرده و در چند روز آینده این اطلاعات را فاش می‌کند.

این گروه از هکرها اعلام کردند که ایمیل‌های شالوم را هک کرده‌اند و میل‌های شخصی، اسناد و برخی از آدرس‌ها و شماره‌هایی که با آنها ارتباط دارد را به دست آورده‌اند.

بر اساس این گزارش، در صفحه هک‌ شده توییتر شالوم، هکرها مطالبی را قرار داده بودند و در آنها خواستار تظاهرات علیه جنگ و اشغالگری ناعادلانه صهیونیست‌ها شده بودند و سوال کرده بودند: چه کسی جرئت دارد وحشت را ببیند، مرگ کودکان و افراد بی‌گناه که تلاش می‌کنند از سرزمین اشغالی خود محافظت کنند؟»

حمله سایبری به این مقام ارشد اسرائیل درست چند روز پس از آن رخ داده است که گروه هکر آنونیموس (ناشناس)، اطلاعات شخصی 5 هزار مقام اسرائیلی را فاش کردند.

آنونیموس همچنین بیش از 700 وب‌سایت اسرائیلی از جمله «بانک بیت‌المقدس»، وزیر جنگ اسرائیل و وبلاگ پلیس رژیم صهیونیستی، وب‌سایت رسمی رئیس رژیم اسرائیل و بسیاری دیگر از وب‌سایت‌ها را هک کردند که بسیاری از آنها همچنین از کار افتاده است.

وزیر دارایی اسرائیل به این موجی از حملات اعتراف کرد و گفت که رژیم اسرائیل هم‌اکنون در جبهه دوم با جنگ سایبری مقابله می‌کند.



کلمات کلیدی :
برچسبها:


خادم شهدا: محمدتقی امانی
شلمچه: